نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2341
-
الف
+

اتفاقی بی‌سابقه در ۳۰ سال اخیر مراسم اسکار

نود و یکمین دوره مراسم جوایز سینمایی اسکار گرداننده ندارد.

اکادمی علوم و هنرهای سینمایی به صورت رسمی تائید کرد برای اولین‌بار در ۳۰ سال اخیر، مراسم اعطای جوایز این رویداد سینمایی بدون گرداننده برگزار می‌شود.

به گزارش آی فیلم2، چند ماه پس از این که «کوین هارت» کمیدین و بازیگر امریکایی از گردانندگی مراسم اعطای جوایز اسکار ۲۰۱۹ کناره‌گیری کرد، اکادمی اسکار اعلام کرد که مراسم امسال را بدون حضور گرداننده برگزار خواهد کرد.

«هارت» به سبب مطرح شدن مجدد برخی از توئیت‌های جنجالی‌اش در گذشته علیه همجنسگرایان از اجرای مراسم پایانی نودویکمین دوره جوایز سینمایی اسکار کناره‌گیری کرد چرا که اکادمی اسکار از وی خواسته بود به سبب انتشار این توئیت‌ها یا رسماً عذرخواهی کند و یا از گردانندگی مراسم اسکار کناره‌گیری کند.

آخرین باری که مراسم اسکار بدون گرداننده برگزار شده به سال ۱۹۵۹ باز می‌گردد که «آلن کار» پرودیوسر مراسم ترجیح داد به جای استفاده از یک گرداننده، از اعطا کنندگان جوایز بیشتری روی صحنه استفاده کند.

ایسنا نوشت: اکادمی اسکار تاکنون نام چهره‌هایی چون «دنیل کریگ»، «کریس اوانز»، «بری لارسن»، «امی پولر»، «چارلیز ترون»، «اما تامپسون»، «واپی گلدبرگ» و «تینا فی» را به عنوان اعطا کنندگان مجسمه‌های اسکار به برندگان معرفی کرده است.

مراسم اعطای جوایز نود و یکمین دوره‌ی اسکار روز ۲۵ فوریه «بامداد دوشنبه ۶ حوت» در لس آنجلس برگزار می‌شود.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سريال ستايش همين قسم كه از نام او پيدا است قابل ستايش است مرحبا به كارگردان هاى شان از قسمت اول الى اخير گرچه قسمت اخر آن هم براى ما معلوم نيست چون كارگردان هاى ان همان سابقه ها است معلوم ميشود كه قابل ديدن لطفاً وقت شروع انرا اعلان كنيد كه من خبر شوم از شما تشكر ميكنم.

کاربر مهمان

فقيراحمد فايض هستم از ولايت هرات ناحيه يازدهم شاروالى در رابطه به سريال ستايش نظر نيك دارم وقت شروع قسمت سوم انرا اعلان كنيد تشكر از شما.